EXIDE

ПІДІБРАТИ АКУМУЛЯТОР EXIDE НА МОЄ АВТО

Exide Technologies – американський транснаціональний виробник акумуляторних батарей для різних областей діяльності: автомобілі, будівельні та сільськогосподарські машини, залізнична техніка, системи безперебійного живлення (від невеликих комп’ютерних до великих індустріальних), телекомунікації, системи автоматизації. Заводи розташовані в США, Європі, Індії та Австралії. Є одним з двох найбільших світових виробників свинцевих акумуляторів. Входить до трійки найбільших виробників автомобільних акумуляторів в США. Є другим за обсягом постачальником автомобільних акумуляторів в Європі, включаючи AGM-акумулятори для найсучасніших мікрогібридних автомобілів обладнаних системою Stop / Start.

Компанія була заснована в 1888 році як Electric Storage Battery Company В. В. Гиббсом після придбання патентів у французького винахідника Клемента Пайена. У 1890 році перші акумулятори були поставлені для Germantown Electric Lighting Company в Філадельфії. Незабаром батареї виробництва Electric Storage Battery Company з’явилися на перших самохідних трамваях. У 1898 році компанія створила батарею живлення для першої американської підводного човна. Отримавші більшу популярність в кінці 19-го століття електричні таксі спонукали до створення особливо потужної батареї, що отримала назву «Exide» ( «Excellent Oxide»).
Запуск автомобільного двигуна до винаходу батареї стартера був справою небезпечним і часто приводив до травм рук. У 1912 році ця проблема була вирішена за допомогою батареї стартера Exide на автомобілі Cadillac. У 1934 році батареї Exide були єдиним джерелом енергії для першої американської військової бази в Антарктиді під командуванням Берда. Під час Другої світової війни крім субмарин легкими батареями Exide оснащувалися літакові радіостанції, а також електричні торпеди Mark 18.
У 1954 році виробництво свинцево-кислотних батарей було розділено на два окремі підрозділи – автомобільне і промислове, так що компанія може адекватно обслуговувати ці різні ринки. У 1969 році перший місячний посадковий модуль NASA використовував накопичувач енергії сонячних батарей розробки Exide, а нікель-цинкові акумулятори Exide застосовувалися на всіх місячних місіях Аполлон. До 1987 року з придбанням Exide компанії General Battery Corporation, лінійка продуктів компанії стала досить широкою, щоб мати можливість установки майже в кожному автомобілі на дорогах США. 1980-і і 1990-і роки стали роками потужного зростання Exide. У 1991 році під час «Бурі в пустелі» Exide поставляло стартерні і резервні батареї для армії США, що продовжує робити і сьогодні. У 1992 році Exide ще раз продемонструвала своє лідерство в інноваціях із застосуванням вільного електроліту і гелю в морських батареях для складних кліматичних умов не потребують обслуговування.
У 1993 році Exide почала експансію в Європу і створення європейських підрозділів. У Великобританії придбані B.I.G. Batteries і Gemala. Далі придбані Tudor Group і CEAС (Союз Європейських Виробників Аккумуляторов). Таким чином, до складу корпорації увійшла Accumulatorenfabrik Sonnenschein GmbH – світовий лідер у виробництві гелевих батарей, яка раніше входила до CEAC. У 1997 році поглинена німецька DETA-Akkumulatorenwerk GmbH. На основі Accumulatorenfabrik Sonnenschein GmbH і DETA створено німецький підрозділ компанії Deutsche Exide GmbH (нині Exide Technologies GmbH). Роберт А.Лутц, колишній президент і віце-голова Chrysler Corporation, був призначений головою правління Exide в 1998 році. У 2000 році придбано GNB Technologies – провідна компанія у виробництві промислових і транспортних батарей, яка контролювала приблизно 20 відсотків ринку промислових акумуляторів в Північній Америці. Ще одним доказом найвищих досягнень став укладений в 2001-му році контракт між Національним аерокосмічним агентством США (NASA) і Exide Technologies на поставку літій-марганцевих акумуляторних батарей для апарату повернення екіпажу X-38 (Crew Return Vehicle X-38) Міжнародної космічної станції.

EXIDE сьогодні – це один з найбільших виробників кислотних акумуляторів:

22% в світовому ринку (31% в Європі)
Продукція в 80 країнах світу
Оборот $ 2,9 млрд.
10 027 працівників у США і ЄС
33 виробничих підприємства в 11 країнах світу
4 регіональні підрозділи:
Transportation America
Transportation Europe and Rest of World
Industrial Energy America
Industrial Energy Europe and Rest of World.
Industrial-ринок (харчування):
Мережеві системи і телекомунікації
залізничні системи
Електрообладнання, системи сонячної енергії
Джерела безперебійного живлення UPS
Джерела харчування в гірничій справі, вилочних навантажувачах і інших транспортних засобах спец-призначення.
Transportation-ринок:
Автомобільне обладнання для первинного і вторинного ринку
Устаткування вантажних автомобілів, сільськогосподарської техніки і моторних човнів
Нові технології для гібридних автомобілів і 42-вольтних систем харчування